05:25 | دوشنبه 7 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار نفت

پیش بینی احتمال رشد قیمت های بورس و روند مثبت گروه های کوچک
نماد برتر- یک کارگزاری با بررسی آخرین تحولات جهانی و متغیرهای موثر بر بورس ، وضعیت این هفته بازار سهام را با احتمال رشد قیمت ها و روند مثبت گروه های کوچک پیش بینی کرد .
پیش بینی رئیس اوپک از نفت ۵۵ تا ۶۰ دلاری به دو دلیل
نماد برتر- رئیس دوره ایی اوپک ضمن پیش بینی افزایش قیمت نفت تا ۵۵ تا ۶۰ دلار از بررسی رویکرد بایدن نسبت به تحریم ایران خبر داد .
پیش بینی ادامه روند فرسایشی بورس و احتمال بهبود اوضاع به شرط چند محرک
نماد برتر- یک کارگزاری وضعیت این هفته بازار سهام با تکیه بر آخرین متغیرهای موثر داخلی و خارجی را فرسایشی پیش بینی و اعلام کرد شاید چند محرک منجر به بهبود اوضاع شود .
تاثیرات آشوب های آمریکا بر بازار نفت چیست؟
نماد برتر- شب گذشته کشور آمریکا شاهد اتفاقات بی سابقه ای بود، به شکلی که بار دیگر دموکراسی در این کشور زیر سوال رفت، رییس جمهوری آمریکا پیش تر با تحریک طرفداران خود زمینه آشوب های شب گذشته و تسخیر کنگره آمریکا توسط آشوبگران را فراهم کرده که این اقدام آغاز تحولاتی جدی در این کشور خواهد بود به شکلی که از شب گذشته صحبت هایی برای استیضاح و برکناری ترامپ از سوی نمایندگان کنگره و دیگر سیاسیون این کشور مطرح شده است، بی تردید این تحولات بر بازار نفت تاثیراتی خواهد داشت.
اعتراضات آمیکا و قیمت جهانی طلای سیاه
نماد برتر - از شب گذشته صحبت هایی برای استیضاح و برکناری ترامپ از سوی نمایندگان کنگره و دیگر سیاسیون این کشور مطرح شده است، بی تردید این تحولات بر بازار نفت تاثیراتی خواهد داشت.
پیش بینی کارشناس انرژی از اثر کرونا بر نفت ۶۰ دلاری سال آینده
نماد برتر- طبق پیش بینی کارشناس انرژی ، تاثیر واکسن کرونا بر بازار نفت سریع نخواهد بود و در صورت رفع مشکلات، می توان انتظار قیمت ۵۵ تا ۶۰ دلاری را داشت.
دو شرط وزیر نفت برای صادرات ۲.۳ میلیون بشکه‌ای سال آینده
نماد برتر- وزیر نفت با اعلام اینکه ایران برای بازگشت به بازار نفت نیازی به اجازه ندارد از تحقق صادرات ۲.۳ میلیون بشکه‌ای سال آینده به دو شرط خبر داد.
عدم توافق دو حزب آمریکا، نفت را متلاطم کرد
نماد برتر- با توقف مذاکرات بین دو حزب در خصوص بودجه تصویبی محرک مالی در آمریکا، قیمت نفت معاملات آتی را با تلاطم همراه کرد.
تحلیل کارشناسی از اوضاع بازار نفت
نماد برتر- به دنبال آغاز واکسیناسیون کووید ۱۹ در انگلیس و تصویب قریب الوقوع آغاز یک واکسن در آمریکا و همچنین آتش سوزی یک میدان نفتی در شمال عراق، از هفته گذشته شاهد افزایش قیمت نفت هستیم اما آنطور که کارشناسان می گویند پایداری قیمت نفت تنها به عرضه و تقاضا بستگی دارد و تا زمانی که تقاضا افزایش پیدا نکند قیمت ها پایدار نخواهند بود.
توقف صعود نفت در یک قدمی مرز ۵۰ دلار
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز جمعه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به تاثیر محدودیتهای کرونایی جدید روی تقاضا که پیشرفت به سوی برنامه واکسیناسیون انبوه را تحت الشعاع قرار داد، کاهش پیدا کرد اما ششمین رشد هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
پیش بینی چند گروه بزرگ و کوچکترهای بورس + آینده کوتاه مدت شاخص
نماد برتر- وضعیت این هفته بازار سهام و چند گروه بزرگ و دسته کوچکترها به همراه آینده کوتاه مدت شاخص بورس ، توسط یک کارگزاری بررسی و پیش بینی شد.
بیانیه پایانی دوازدهمین نشست وزارتی اوپک و غیر اوپک
نماد برتر- دوازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای تولیدکننده عضو و غیرعضو اوپک شامگاه پنجشنبه (۱۳ آذرماه) با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.
تحلیل اکونومیست از تورم، رشد اقتصادی و نرخ مبادله ارز ایران در ۵ سال آینده
نماد برتر- اکونومیست چشم‌انداز پنج‌ ساله اقتصاد ایران از جمله روابط بین‌المللی، سیاست اقتصادی؛ مالی و پولی ،وضعیت تراز مالی، رشد اقتصادی، تورم و نرخ مبادله ارز را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.
اجماع در تصمیم‌گیری نیازمند حوصله و مذاکره است
نماد برتر- وزیر نفت گفت: تصمیم‌گیری اعضای اوپک درباره نحوه تمدید توافق کاهش تولید نفت به نشست فردا (۱۱ آذر) با اعضای غیراوپک موکول شد؛ فردا روز مهمی است و اجماع در تصمیم‌گیری نیازمند حوصله و مذاکره است.
افزایش حفاری و تولید گاز شیل در آمریکا
نماد برتر- بهای بالاتر معاملات گاز طبیعی در سال ۲۰۲۱ و ادامه اشباع عرضه بازار نفت باعث شده است شرکتهای شیل آمریکا حفاری و تولید گاز را افزایش دهند.